کلنگ آغاز به کار پروژه بازآفرینی و ساماندهی کوچه باغ شهید رمضانی به زمین زده شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 16 آذر 1398
    
تعداد بازدید: 3002
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/9/16
منبع : درون سازمانی

کلنگ آغاز به کار پروژه بازآفرینی و ساماندهی کوچه باغ شهید رمضانی به زمین زده شد

کلنگ آغاز به کار پروژه بازآفرینی و ساماندهی کوچه باغ شهید رمضانی به زمین زده شد

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار شیراز، معاونین و مدیران شهرداری شیراز و جمعی از شهروندان شیرازی و باغداران حوزه قصردشت، کلنگ آغاز به کار پروژه بازآفرینی و ساماندهی کوچه باغ شهید رمضانی به زمین زده شد.

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح گردشگری گذر شهید رمضانی گفت: براساس این طرح رویکرد انسان محوری و بهره مندی شهروندان از ظرفیت باغات قصردشت مد نظر است.

نواب قائدی گفت: شهر شیراز با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیتهای گردشگری نظیر باغات حوزه قصردشت و... می تواند با فراهم نمودن تجهیزات و امکانات لازم برای آنها، قابلیتی برای گسترش پیاده محوری و پیوند دهنده فضاهای پویای شهری برای شهروندان شهر شیراز و همچنین گردشگران باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، امکاناتی نظیر کفسازی، بدنه سازی و نورپردازی، احداث آبنما، المان ورودی و ایجاد امنیت در این محور را از جمله امکانات پیش بینی شده برای پروژه بازآفرینی و ساماندهی کوچه باغ شهید رمضانی دانست و افزود: طول کل مسیر این پروژه 7 کیلومتر است که فاز اول این پروژه به طول 3 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است .

وی افزود: یقینا ساماندهی و بازآفرینی گذر شهید رمضانی در تامین نشاط روحی و روانی شهروندان و فراهم نمودن اوقات فراغت آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است پروژه طرح گردشگری گذر شهید رمضانی حدفاصل خیابان ایمان شمالی و بلوار شهید کسایی در معالی آباد قرار دارد.

 

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.