آسفالت دو میلیون متر مربع از معابر شهر، در طرح نهضت آسفالت
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 25 آبان 1398
    
تعداد بازدید: 2943
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/8/25
منبع : درون سازمانی

آسفالت دو میلیون متر مربع از معابر شهر، در طرح نهضت آسفالت

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

آسفالت دو میلیون متر مربع از معابر شهر، در طرح نهضت آسفالت

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز که در برنامه تلویزیونی چشم شهر سخن می گفت با اعلام این خبر گفت: همانطور که قبلا به شهروندان فهیم شیرازی وعده داده بودیم، طرح نهضت آسفالت معابر با تلاش شهرداری شیراز عملیاتی شده است و این عملیات 11 منطقه از کلانشهر شیراز را در بر خواهد گرفت.

وی روکش آسفالت معابر را یکی از نیازهای شهر و شهروندان برشمرد و افزود: در طرح نهضت آسفالت، حدود 2 میلیون متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در این عملیات 11 اکیپ دستی در مناطق، 2 اکیپ روکش آسفالت سازمان عمران شهرداری و 2 اکیپ تراش و ترمیم توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری، معابر شهری که طبق برنامه ریزی قبلی از سوی شهرداری شیراز وضعیت آنها مشخص شده بودند، اولویت بندی و تحت پوشش عملیات روکش، تراش و ترمیم آسفالت قرار خواهند گرفت.

نواب قائدی در ادامه به تشریح برخی دیگر از پروژه های مهم در دست اجرای شهرداری شیراز پرداخت و اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح استاد محمد بهمن بیگی که نقش مهمی در مدیریت ترافیک و جلو گیری از ورود وسایل نقلیه سنگین به بلوار امیر کبیر ایفا می کند، فاز اول آن تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

این عضو شورای شهر، پروژه تقاطع غیر همسطح دکتر خدادوست که بر فراز کمربندی شیراز در حال اجرا است را یکی دیگر از پروژه های مهم شهرداری شیراز دانست و افزود: این پروژه بزرگ شهری حاشیه امنیت خوبی را برای تردد همشهریان ساکن در شهرکهای مجاور کمربندی نظیر فرهنگیان، بهاران، فرزانگان و... ایجاد و کمک شایانی نیز به افزایش روانی ترافیک از بلوار باهنر جنوبی به این شهرکها می کند. نواب قائدی گفت: تمام تلاش مدیریت شهری و شورای شهر بر این است که این پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

قائدی همچنین به دیگر پروژه در حال احداث یعنی چپگرد صدرا اشاره کرد و اظهار داشت: مراحل بتن ریزی این پروژه به اتمام رسیده و با توجه به ترافیکی که در خروجی شهر صدرا وجود داشت، می توان گفت این پروژه تا حدود زیادی دغدغه شهروندان عزیز شهر صدرا و تداخل ترافیک خروجی شهر صدرا و کلانشهر شیراز را رفع خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک پروژه باغ ایرانی را نیز یکی از پروژه های فاخر شهر شیراز قلمداد کرد و بیان داشت: از مدتها قبل جای خالی چنین پروژه ای در ورودی شهر از سمت محور امیر کبیر احساس می شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه، هم شهروندان شیرازی و هم گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور از باغ بزرگ ایرانی دیدن خواهند کرد.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.