تداخل ترافیک خروجی شهر صدرا و کلانشهر شیراز رفع می شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 25 آبان 1398
    
تعداد بازدید: 2952
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/8/25
منبع : درون سازمانی

تداخل ترافیک خروجی شهر صدرا و کلانشهر شیراز رفع می شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد:

تداخل ترافیک خروجی شهر صدرا و کلانشهر شیراز رفع می شود

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به همراه مهندس صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، مهندس شکوهیان رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری و دیگر مدیران حوزه فنی و عمرانی شهرداری، از برخی پروژه های در حال احداث شهرداری شیراز بازدید و در جریان آخرین وضعیت و روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

نواب قائدی در حاشیه بازدید از پروژه چپگرد صدرا با بیان اینکه هم اکنون این پروژه حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با اجرای این پروژه، تداخل ترافیک خروجی شهر صدرا و کلانشهر شیراز تا حدود زیادی رفع می شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مشخصات فنی پروژه چپگرد صدرا، نوع سازه این پروژه را از نوع دال مجوف پس کشیده عنوان کرد و افزود: طول عرشه و رمپ این پروژه 1025 متر می باشد که 11300 متر مربع مساحت عرشه آن است.

عضوشورای اسلامی شهر شیراز همچنین در بازدید از پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی پروژه ادامه زیرگذر گلستان، گفت: این پروژه با عمق 11 متر و مقطع عرضی 2/5 متر با هدف انتقال آبهای سطحی مجموعه شهرک گلستان شمالی و زیرگذر گلستان به آبراهه صدرا در حال اجراست که هم اکنون مراحل پایانی اجرایی خود را طی می کند.

قائدی تصریح کرد: در اجرای این پروژه به دلیل قرار گرفتن تاسیسات زیر زمینی برقی در کناره کانال و همچنین عمق زیاد حفاری، امکان اجرای کانال بصورت روباز با بیل مکانیکی در بخشی از پروژه ممکن نبود که با لحاظ تمهیدات لازم و ایمنی، قسمتی از پروژه بصورت حفر تونل به منظور جلوگیری از جابجایی تاسیسات و کاهش هزینه پروژه اجرا شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک طی بازدید از زیرگذر جنوبی علی بن حمزه(ع)، بیان داشت: طول مسیر این پروژه 423 متر و مساحت عرشه آن 1664 متر مربع است و در حال حاضر حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ایجاد فضای پیاده زیارتی و گردشگری و تکمیل محور پیاده راه عرفان و همچنین تسهیل دسترسی پیاده و سواره بطور مجزا  را از جمله اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.