حفظ ایمنی و سلامت ساکنین حاشیه کمربندی شیراز، در اولویت باشد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
پنج شنبه 9 آبان 1398
    
تعداد بازدید: 3152
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/8/9
منبع : درون سازمانی

حفظ ایمنی و سلامت ساکنین حاشیه کمربندی شیراز، در اولویت باشد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد:

حفظ ایمنی و سلامت ساکنین حاشیه کمربندی شیراز، در اولویت باشد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و بیست و نهمین جلسه این کمیسیون گفت: حفظ ایمنی و سلامت شهروندان ساکن در شهرکهای حاشیه کمربندی، مهمترین اولویتی است که باید به آن توجه ویژه داشت .

نواب قائدی خاطر نشان کرد: در هر نقطه ای از شهر شیراز که جان انسانها در خطر باشد همه ما در هر ارگان و یا سازمان خدمات رسان  وظیفه داریم در حیطه وظایف و اختیارات خود با ارائه راهکارها و صرف وقت و  هزینه، سلامت آنها را تامین کنیم.

عضو شورای شهر شیراز به طرح ایمن سازی دسترسی شهرکهای حاشیه کمربندی شیراز اشاره کرد و افزود:  با توجه به اینکه متولی کمربندی شیراز اداره کل راه و شهرسازی است، طی توافقات قبلی، مقرر شده بود که ایمن سازی ورودی شهرکها از طریق شهرداری صورت پذیرد که بر این اساس، در این جلسه معاونت حمل­ونقل مکلف شد ظرف مدت یک ماه نسبت به انتخاب پیمانکار برای ایمن­سازی ورودی شهرک­ها و دسترسی­ها در محور کمربندی، اقدام نماید.

قائدی افزود: همچنین در صورتی که بر اساس برآورد سال 98 اجرای این طرح مستلزم بودجه­ بیشتری باشد، در اصلاح یا متمم بودجه، پیش­بینی لازم صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح اصلاح هندسی پروژه چپگرد هفت تن دلگشا، گفت: معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز مکلف شده است اقدامات لازم را نسبت به احداث پل عابر پیاده در محدوده پروژه چپگرد هفت تن دلگشا بعمل آورده تا همزمان با افتتاح چپگرد، امکان استفاده از پل عابر پیاده نیز فراهم شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با اشاره به تملک پلاکهای باقیمانده در مسیر چپگرد، افزود: در این رابطه نیز مقرر شد اداره کل املاک و شهرداری منطقه سه اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین با توجه به اینکه در جهت تکمیل طرح امکان مسدود شدن برخی کوچه ها وجود دارد، شهرداری منطقه سه با هماهنگی معاونت حمل و نقل نسبت به تامین مسیر دسترسی به این کوچه ها از بلوار نیستان اقدام و در صورت نیاز به تملک، اداره کل املاک در این زمینه اقدام نماید.

وی انجام مطالعات و بررسی پیامدها و همچنین آثار مثبت ناشی از اجرای این پروژه را برای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک مهم دانست و بیان داشت: در این رابطه نیز مقرر شد با هماهنگی معاونت حمل­ونقل ظرف مدت دو هفته مشاور طرح، با انجام شبیه سازی ترافیکی ، مسائل ترافیکی مربوط به چپگرد هفت­تن دلگشا را با در نظر گرفتن تأثیر آن بر شبکه معابر مجاور، مجددأ بررسی و گزارش آن را نیز به کمیسیون ارسال نماید.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.