دکتر قائدی: مشارکت شهروندان در امورات شهری منجر به توسعه و پیشرفت شهرمی شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 6 آبان 1398
    
تعداد بازدید: 2996
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/8/6
منبع : درون سازمانی

پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در دیدار مردمی دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، در مسجد صاحب الزمان(عج) محله دینکان

 

پاسخگویی به درخواستهای شهروندان در دیدار مردمی دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، در مسجد صاحب الزمان(عج) محله دینکان

دکتر قائدی: مشارکت شهروندان در امورات شهری منجر به توسعه و پیشرفت شهرمی شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج)، از نزدیک با اهالی محله دینکان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که معاونین و مسئولین شهرداری منطقه شش و یاوران شورا نیز حضور داشتند، عضو شورای اسلامی شهر شیراز، ارتباط پویا و دوسویه مردم با مسئولین، تکریم مردم، بررسی نیازهای محله ها و رسیدگی به درخواستها و مطالبات مردمی را از جمله اهداف دیدارهای مردمی در محله ها، عنوان کرد و افزود: حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات از زبان آنها از رئوس برنامه های شورای اسلامی شهر شیراز است.

 وی ادامه داد: عقیده دارم مسائل ومشکلات را باید از زبان مردم شنید، چراکه شهروندان با نگاه ریزبینانه خود می توانند مسائل و مشکلاتی که ممکن است از چشم مسئولین دور مانده باشند را مطرح تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

نواب قائدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از ارکان اساسی برنامه ریزی شهری، توجه به مشارکت شهروندان در ابعاد مختلف توسعه است، گفت: مشارکت شهروندان در امورات شهری منجر به توسعه و پیشرفت شهرمی شود.

وی نقش یاوران شورای محله ها را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری مهم قلمداد کرد و افزود: یاوران شورای اسلامی محله ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین می توانند در مشارکت شهروندان ایفای نقش کنند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، رویکرد این کمیسیون را خدمت صادقانه، رضایتمندی مردم و ایجاد حس آرامش در آنها با ارائه خدمات در محله ها دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از پتانسیل های موجود و تدوین برنامه های زمان بندی برای محله ها، تمام تلاش خود را صرف ارتقای سطح زندگی و رضایت مندی مردم نماییم.

قائدی درادامه بر استمرار این دیدارها در مساجد سطح منطقه تاکید کرد و اظهار داشت: مساجد علاوه بر تثبیت باورهای دینی و فرهنگسازی، ظرفیت خوبی برای ترویج فرهنگ شهروندی هستند و می توانند محور همه اقدامات و فعالیتهای شهری باشند.

گفتنی است در این جلسه شهروندان درخواستها و مشکلات خود را مطرح و در حیطه وظایف و اختیارات شهرداری، راهکارهایی برای رفع آنها دردستور کار قرار گرفت.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.