راه اندازی مجتمع خدماتی تاکسیرانی(خانه تاکسی) در شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
پنج شنبه 4 مهر 1398
    
تعداد بازدید: 3266
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/7/4
منبع : درون سازمانی

راه اندازی مجتمع خدماتی تاکسیرانی(خانه تاکسی) در شیراز

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

راه اندازی مجتمع خدماتی تاکسیرانی(خانه تاکسی) در شیراز

رئیس کمیسیون، عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از راه اندازی مجتمع خدماتی تاکسیرانی(خانه تاکسی) ویژه تاکسیرانان شهر شیراز خبرداد و افزود: حمایت از قشر زحمتکش ناوگان تاکسیرانی و افزایش خدمات به آنان، از جمله اهداف مهم کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز است.

نواب قائدی در حاشیه بازدید از پایانه زهتاب زاده با اشاره به اینکه در نظر داریم با مشارکت بخش خصوصی، پایانه 3700 متر مربعی برون شهری زنده یاد زهتاب زاده، به مجتمع خدمات تاکسیرانی اختصاص یابد، گفت: با راه اندازی این مرکز، خدمات قابل توجهی برای ارائه به تاکسیرانان شیراز در نظر گرفته می شود. این عضو شورای شهر با بیان اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس در صف اول ارائه خدمات شهری به مردم هستند، بر ضرورت کاهش مشکلات آنها تاکید کرد. وی افزود: باید شرایطی فراهم نمود تا به نحوی بخشی ازمشکلات رانندگان تاکسی برطرف شود.

رئیس کمیسیون، عمران، حمل و نقل و ترافیک با اذعان به اینکه راه اندازی خانه تاکسی در شیراز نقش مهمی در ارائه خدمات به ناوگان تاکسیرانی خواهد داشت به بخشی از خدمات پیش بینی شده و قابل ارائه در این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه سوختCNG، مرکز معاینه فنی، فروشگاه قطعات و لوازم یدکی، دفتر خدمات دربستی مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی، انجام امور تامین اجتماعی رانندگان، ایجاد مرکز مشاوره فرهنگی برای رانندگان و امور بیمه شخص ثالث و بدنه، بخشی از این خدمات قابل ارائه خواهد بود.

وی ادامه داد: ایجاد یک شعبه از دفاتر پیشخوان دولت برای انجام امورات تاکسیرانان، دفتر امور سرویس دهی مدارس، فرهنگسرای ویژه رانندگان، فروشگاه مواد غذایی، فروشگاه لوازم خانگی، کلاسهای آموزشی و ایجاد صندوق قرض الحسنه برای تاکسیرانان و تاکسیداران به منظور حمایت اقتصادی، بخش دیگری از خدماتی است که در مجموعه پایانه زهتاب زاده تحت عنوان خانه تاکسی، پیش بینی شده است.

قائدی افزود: علاوه بر مجتمع خدماتی تاکسیرانی(خانه تاکسی) مقرر شد انعقاد تفاهم نامه ای با مراکز خدماتی، رفاهی و صاحبان فعالیت ها و مشاغل نیز در دستور کار قرار گیرد، تا از این طریق نیز امکان ارائه خدمات تخفیف دار به رانندگان و بهره برداران حمل و نقل عمومی بار و مسافر فراهم شود.

وی تاکید کرد: این مساله روندی مستمر بوده و شهرداری اقدامات لازم را در جهت گسترش خدمات انجام دهد.

عضو شورای شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: راه اندازی خانه تاکسی و ارائه خدمات حمایتی به رانندگان تاکسی، منجر به ارتقای موثر کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان از سوی رانندگان تاکسی شود.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.