خطوط اتوبوس محور شمال‌غرب در آینده‌ی نزدیک ساماندهی می‌شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
پنج شنبه 4 مهر 1398
    
تعداد بازدید: 2944
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/7/4
منبع : درون سازمانی

خطوط اتوبوس محور شمال‌غرب در آینده‌ی نزدیک ساماندهی می‌شود

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

خطوط اتوبوس محور شمال‌غرب در آینده‌ی نزدیک ساماندهی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز در نشستی با حضور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و جمعی از یاوران شورای اسلامی محدوده شمالغرب شیراز، گفت: ساماندهی خطوط اتوبوس محور شمالغرب شهر در چند روز آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«نواب قائدی»، وجود شهرکهای اقماری، حجم بالای سفرهای روزانه با مبدا یا مقصد شهر صدرا، وجود دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور و تردد بسیار زیاد مردم در این محور را، از دلایل اولویت ساماندهی خطوط اتوبوسرانی در محدوده شمالغرب شیراز دانست.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در فاز نخست این ساماندهی، ۲۶دستگاه اتوبوس سریع السیر و۱۶ دستگاه اتوبوس عادی در دو خط، شهروندان شمالغرب را از پایانه شهید طبایی به پایانه نمازی منتقل می‌کنند.
قائدی خاطر نشان کرد: باتوجه به کاهش سرفاصله زمانی در خطوط اصلی و فیدر، مدت زمان انتظار مردم در ایستگاهها کاهش یافته و همچنین با تبدیل این محور به مسیرBRT، کیفیت خدمات ارائه شده مطلوب‌تر نیز خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: محور جنوبی شهر شیراز مانند شهرک میانرود و شهرکهای مجاور آن نیز قابلیت مشابهی برای ساماندهی دارند که در آینده با توجه به بازخوردهای ساماندهی محور شمالغرب و بررسی کارشناسی، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه فراهم کردن حمل و نقل ایمن و سریع تاثیر بسزایی در رفاه و آسایش مردم دارد، افزود: در راستای تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی باید ناوگانی ایمن، استاندارد، سرویس‌دهی مناسب همراه با آسایش و آرامش برای آنها فراهم شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا با اشاره به ورود ۱۸۰دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل شهری در دور پنجم شورا تصریح کرد: استقبال خوب شهروندان از این اتوبوسها نشان‌دهنده تمایل آنها به استفاده از حمل و نقل عمومی است.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.