تحقق نیاز تفریحی شهروندان محله شیخ علی چوپان، با احداث بوستان 10 هزار متر مربعی در این محله
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 24 شهریور 1398
    
تعداد بازدید: 3126
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/6/24
منبع : درون سازمانی

تحقق نیاز تفریحی شهروندان محله شیخ علی چوپان، با احداث بوستان 10 هزار متر مربعی در این محله

تحقق نیاز تفریحی شهروندان محله شیخ علی چوپان، با احداث بوستان 10 هزار متر مربعی در این محله

خیابان کوچ یکی از خیابانهای محله شیخ علی چوپان است که از یک طرف به بلوار نهضت سواد آموزی و از سوی دیگر به بلوار آیت الله قشقایی منتهی می شود، در کوچه شماره 3 این خیابان زمینی 10 هزار متر مربعی موجود بود که علیرغم اینکه در طرح تفصیلی، کاربری فضای سبز برای آن دیده شده بود، اما به دلیل خالی و یا بایر بودن، چهره نازیبایی به این محله بخشیده بود.

از طرفی وجود گرد و غبار و انباشت انواع مواد زائد، صحنه هایی بود که هرروز در این زمین تکرار می شد و همچون همیشه شاهد زحمات پاکبانان برای برطرف کردن اینگونه موارد بودیم. در این میان و در پی بازدیدهای مستمر و میدانی دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از محله های سطح منطقه دو شهرداری، این عضو شورای شهر با حضور در این محله و در جمع ساکنین، وعده احداث بوستانی در این محله را داد.

اگرچه وعده احداث بوستان، برای ساکنین کمی باور نکردنی به نظر می رسید، اما از طرفی هم شنیدن این خبر برای آنها بسیار دلنشین و خوشایند بود. چند وقتی است که از آن زمین خالی و چهره نازیبا خبری نیست چراکه با تلاش بی وقفه پرسنل خدوم شهرداری منطقه دو، این زمین 10 هزار متر مربعی اکنون در حال تبدیل شدن به بوستانی زیبا است تا این بوستان ( بوستان شهدای قشقایی)، در آینده ای نزدیک(دوماه آینده) به مکانی جهت گذراندن اوقات فراغت و آرامش روحی و روانی شهروندان و همچنین زیبایی بخشی به فضا و کالبد شهری تبدیل شود.

 

کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.