توسعه زیرساختهای فرهنگی با افتتاح دو فرهنگسرا در شمال و جنوب شهر شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 13 شهریور 1398
    
تعداد بازدید: 3155
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/6/13
منبع : درون سازمانی

توسعه زیرساختهای فرهنگی با افتتاح دو فرهنگسرا در شمال و جنوب شهر شیراز

 

دکتر قائدی خبر داد:

توسعه زیرساختهای فرهنگی با افتتاح دو فرهنگسرا در شمال و جنوب شهر شیراز

 دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام اینکه فرهنگسرای 4200 متر مربعی شهرک فرزانگان در یکی از مناطق جنوبی شهر شیراز و درمجاورت شهرکهای حاشیه کمربندی شیراز و همچنین فرهنگسرای 3700 متر مربعی حکمت واقع در شمالغرب شیراز دو پروژه فرهنگی شهرداری شیراز می باشند که در مرحله افتتاح قرار دارند، ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دو پروژه ، شهروندان شیرازی شاهد توسعه زیرساختهای فرهنگی در شمال و جنوب کلانشهر شیراز باشند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تقویت زیرساختهای فرهنگی را مقوله ای حائز اهمیت برای شورای شهر و شهرداری دانست و بیان داشت: با افتتاح دوفرهنگسرا در شهرکهای فرزانگان و گلستان بخشی از نیازهای شهروندان این شهرکها و شهرکهای مجاور آن رفع می شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه احداث سالن ورزشی، سالن سینما، فضای تجاری، کافی شاپ و فضاهای آموزشی ازجمله امکانات این دو پروژه فرهنگی است، افزود: افزایش سرانه فرهنگی، ورزشی، ایجاد نشاط و سرگرمی، ارائه خدمات فرهنگی، خدماتی و تجاری از جمله اهداف اجرای دو پروژه فرهنگسرای محمد بهمن بیگی و فرهنگسرای حکمت  بوده است.

قائدی با تاکید بر اینکه برخی مناطق سطح شهر نیازمند تامین زیر ساخت هاست، از احداث دو پروژه فرهنگی در نقاط دیگری از شهر شیراز خبر داد و گفت: احداث سالن نمایش سایه شامل سالنهای نمایش، تمرین، آموزش، کافی شاپ و... به متراژ 4000 متر مربع و 2500 متر مربع محوطه سازی واقع در بلوار نصر منطقه یازده شهرداری شیراز و فرهنگسرای لاله در منطقه دو شهرداری شیراز، دو پروژه فرهنگی است که مراحل اجرایی آنها به زودی آغاز می شود.

این عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه علاوه بر پروژه های فرهنگی قابل افتتاح، بیش از 20 طرح عمرانی، خدماتی دیگری نیز در سطح شهر آماده بهره برداری است، گفت: پارک حاشیه ای رهگذر و دیوار گذاری و نرده گذاری رودخانه نهر اعظم در منطقه شش شهرداری شیراز ، بلوار تخت جمشید در منطقه 7 شهرداری، پارک جنگلی کوی زهرا در منطقه دو شهرداری، پروژه های لوله گذاری دفع آبهای سطحی، پیاده رو سازی و همسان سازی معابر و...بخشی از این پروژه ها می باشند.

وی خاطر نشان کرد: بهره برداری از این پروژه ها در رفاه هرچه بیشتر شهروندان موثر خواهد بود.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.