مشکلات رانندگان خودروهای استیجاری در کمیسیون حمل و نقل شورا بررسی شد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 29 تیر 1398
    
تعداد بازدید: 3137
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/4/29

مشکلات رانندگان خودروهای استیجاری در کمیسیون حمل و نقل شورا بررسی شد

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز:

مشکلات رانندگان خودروهای استیجاری در کمیسیون حمل و نقل شورا بررسی شد

مشکلات رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، مدیران مربوطه در حوزه شهرداری و کارشناسان امور حقوقی و قراردادها بررسی شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر « نواب قائدی» با اشاره به تلاش کمیسیون برای رفع مشکلات این کارکنان ، افزود: نرخ دستمزد ساعتی رانندگان خودروهای استیجاری، درنخستین جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهردار شیراز تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با بیان این مطلب که درآمد رانندگان استیجاری متناسب با مخارج زندگی آنها نیست، بیان داشت: آنالیز درستی برای تعیین نرخ مبنای حقوق و دستمزد این افراد که متناسب با تورم سالانه باشد انجام نشده است و می طلبد این موضوع به جد پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، خواستار توجه هرچه بیشتر شهرداری به رانندگان خودروهای استیجاری شد و ادامه داد: این اقدام آرامش خاطر ، امنیت و سلامت روحی و روانی رانندگان را فراهم خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به برنامه آموزش فرهنگ ترافیک از سوی شهرداری شیراز، افزود: این برنامه در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک تصویب شد و بر اساس آن، مقرر شد معاونت حمل و نقل شهرداری، مواردی چون تشکیل کارگروه تخصصی «سیاست های کلی بهبود رفتارهای ترافیکی در شهرها و روستاها» از طریق شورای ترافیک استان و همچنین وصول بودجه مرتبط با آموزش فرهنگ ترافیک مندرج در قوانین کشوری با هماهنگی و همکاری شورای ترافیک استان را پیگیری و هر دو ماه یکبار گزارش آن را به کمیسیون ارائه دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی در ارتقای فرهنگ ترافیک را مهم برشمرد و افزود: معاونت حمل و نقل شهرداری باید نسبت به هماهنگی لازم با سازمانهای مربوطه اقدام کند. 

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.