پلهای عابر پیاده سطح شهر، بهسازی و ساماندهی می شوند
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 26 خرداد 1398
    
تعداد بازدید: 3260
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/3/26
منبع : درون سازمانی

پلهای عابر پیاده سطح شهر، بهسازی و ساماندهی می شوند

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

پلهای عابر پیاده سطح شهر، بهسازی و ساماندهی می شوند

 

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در بازدید از پلهای عابر پیاده سطح شهر گفت: علاوه بر پلهای عابر پیاده که در خیابانهای مطهری جنوبی، قهرمانان، بلوار باهنر جنوبی، بلوار مدرس و...درحال اجرا می باشند، تعدادی از پلهای عابر پیاده سطح شهر نیز بهسازی و ساماندهی می شوند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک ،گفت: نقاط ضعف و قوت تمامی پلهای عابرپیاده سطح شهر شناسایی شده و پلهای دارای مشکل باید بر اساس چک لیستهای ارزیابی تهیه شده از سوی این کمیسیون و مطابق با استانداردهای مربوطه ساماندهی و به امکانات لازم تجهیز شوند.

وی افزود: در همین راستا تجهیز و راه اندازی آسانسور پلهای عابر پیاده نقاطی چون مقابل پارک آزادی، میدان دانشجو و بلوار شهید چمران به زودی انجام می شود.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: تعداد 10 دستگاه پل عابر پیاده جدید نیز به زودی جهت عقد قرارداد به فراخوان گذاشته می شود تا مقدمات ساخت و نصب آنها فراهم شود.

وی ایمنی در تردد عابرین پیاده و حفظ جان آنها در محورهای پرتردد شهر را از جمله اهداف ساخت این پلهای عابر پیاده برشمرد و افزود: این پلها بر اساس موقعیت مکانی، و نیاز سنجی و شناسایی نقاط پرتردد، در جهت افزایش رفاه و رضایتمندی شهروندان اجرا می شوند.

نواب قائدی همچنین از تجهیز برخی پلهای مکانیزه در سطح شهر به دوربینهای کنترلی خبر داد و گفت: در قسمتهایی از این پلها دوربینهایی نصب می شوند که هم از طریق مرکز کنترل ترافیک و هم از طریق کانکس نگهبانی مستقر در محل پل قابل رصد می باشند.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای شهر شیراز همچنین به طرح مسقف نمودن پلهای عابر پیاده در نقاطی از شهر اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون پلهای عابر پیاده مقابل شهرک آرین، پارک علوی و دانشجو مسقف و تجهیز به روشنایی شده اند.

قائدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اگرچه ساخت، تعمیر و نگهداری پلهای عابر پیاده هزینه های زیادی برای شهرداری در پی دارد، اما زمانیکه پای جان مردم در میان باشد، برای حفظ سلامتی و ارتقای رضایتمندی آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.