سامانه مدیریت هوشمند و یکپارچه پارکینگ‌های شیراز به زودی اجرایی می‌شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3272
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/24
منبع : درون سازمانی

سامانه مدیریت هوشمند و یکپارچه پارکینگ‌های شیراز به زودی اجرایی می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

 سامانه مدیریت هوشمند و یکپارچه پارکینگ‌های شیراز به زودی اجرایی می‌شود

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی اجرای سامانه مدیریت هوشمند و یکپارچه پارکینگ‌های سطح شهر شیراز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز ، دکتر «نواب قائدی» در نود و هشتمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز،  گفت: به دلیل عدم وجود یک سیستم مدیریت متمرکز، از ظرفیت پارکینگ‌های سطح شهر به درستی استفاده نمی‌شود و بعضا مشاهده می‌شود که شهروندان در سطح شهر به دنبال فضای پارکینگ خالی هستند که خود مشکلات ترافیکی را به همراه دارد.

 وی گفت: در این راستا اجرای سامانه مدیریت هوشمند و یکپارچه در پارکینگ‌های سطح شهر، می‌تواند به تسهیل امور مدیریتی، ارائه خدمات مطلوب، راحتی مردم در استفاده از پارکینگ‌ها و مدیریت زمان برای آنها و همچنین نظارت دقیق بر اجرای مصوبات و نرخ‌گذاری‌ها بینجامد.

 عضو شورای شهر شیراز در ادامه با اشاره به این که متاسفانه برخی از پارکینگ‌ها بر اساس تعرفه مصوب عمل نمی‌کنند و بعضا در حق شهروندان اجحاف می‌شود ، گفت: برای اینکه این قضیه را بتوانیم ساماندهی کنیم ، در تلاش هستیم طرح سامانه مدیریت هوشمند و یکپارچه در پارکینگ‌های سطح شهر اجرایی شود تا مشکلاتی که در این خصوص مردم با آن مواجه هستند مرتفع شوند.

 سخنگوی شورای شهر شیراز ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای سامانه مدیریت هوشمند و یکپارچه در پارکینگ‌های خصوصی نیازمند مصوبه کمیسیون نظارت سازمان صنعت و معدن است، مقرر شد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، طی نامه‌ای طرح مذکور را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال تا در کمیسیون نظارت مورد بررسی قرار گیرد.

 رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک همچنین با اشاره به بررسی مشکلات پارکینگ ها و لزوم هماهنگی بیشتر ارگانهای  مربوطه در جهت مدیریت یکپارچه آنها، اظهار کرد: در این خصوص نیز مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونت حمل و نقل شهرداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت،  سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف فارس تشکیل و مسائل مربوط به پارکینگ‌ها را بررسی کنند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.