زندگی در هر نقطه و مکانی از شهر می تواند زیبا باشد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3213
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/24

زندگی در هر نقطه و مکانی از شهر می تواند زیبا باشد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در بازدید از کوچه سبزشیراز:

زندگی در هر نقطه و مکانی از شهر می تواند زیبا باشد

خلاقیت شهروند شیرازی و ایجاد فضای سبز در یکی از کوچه های بلوار نهضت سواد آموزی شیراز، باعث ایجاد مسیر خاطره انگیزی شده است، دراین کوچه هنرمندان  توانسته اند با بهره گیری از مواد دور ریز و بازیافتی و کاشت بالغ بر1000 گونه گیاهی، جاذبه ای زیبا برای رهگذران ایجاد کنند، که این زیباییها برای هرعابری جذاب و دیدنی خواهد بود.

به راستی فرقی نمی کند که این کوچه در خیابان ارم باشد یا در بلوار نهضت سواد آموزی محله ده پیاله، مهم این است که این کوچه با احساس و محبت سبز شده وبا این رویکرد، اکنون مشهور به کوچه سبز شیراز است.

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در جریان بازدیدهای میدانی خود از محله های منطقه دو شهرداری، با حضور در کوچه سبز شیراز با اشاره به اقدامات سمیرا نجاتی و سینا عربی دو جوان خوش ذوقی شیرازی که با هنر آفرینی خود در ایجاد زیبایی بصری این کوچه نقش داشته اند، گفت: جلب مشارکت مردمی در راستای ارتقای محیط، توجه به اصول زیبایی بخشی و ترغیب شهروندان به گسترش فضای سبز و احترام به محیط زیست از جمله تلاشهایی است که این دو جوان هنرمند به آن اهتمام داشته اند.

وی ذوق و سلیقه هنری این دو جوان شیرازی را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: ذوق هنری این دو جوان بیانگر این است که زندگی در هر مکانی می تواند زیبا باشد.

نواب قائدی تصریح کرد: شهر شیراز به لحاظ قدمت تاریخی و ظرفیت های گردشگری از جایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است، بنابراین ایجاد زیبایی هرچه بیشتر و گسترش فضاهای سبز شهری، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: شورای شهر و مدیریت شهری از جوانان خوش ذوق و هنرمندی که با خلق زیبایی و ایجاد فضاهای اینچنینی خدماتی را به شهر شیراز و شهروندان ارائه دهند حمایت می کند.

عضو شورای شهر شیراز در پایان عنوان کرد: امیدواریم این فرهنگ در سطح شهر تعمیم و گسترش یابد تا شهروندان شیرازی و مراجعه کنندگان به این کلانشهر بیش از پیش از زیبایی های شیراز لذت ببرند.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.