بهسازی معابر شهری یکی از اولویتهای مدیریت شهری است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 14 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3179
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/14
منبع : درون سازمانی

بهسازی معابر شهری یکی از اولویتهای مدیریت شهری است

دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز:

بهسازی معابر شهری یکی از اولویتهای مدیریت شهری است

به منظور بررسی درخواستهای شهروندان و ارزیابی نیازهای شهری، دکتر نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورای شهر در شهرداری منطقه دو، به همراه مهندس بهرامی نژاد شهردار منطقه دو و دیگر مسئولین از برخی محله های این منطقه از شهرداری شیراز بازدید کرد.

نواب قائدی در جریان بازدید از خیابان بازرگانان، ارتقای کیفیت معابر را در راستای بهبود زیرساختهای شهری مهم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه استاندارد سازی معابر و ارتقای کیفیت آن در جلب رضایت شهروندان بسیار موثر است، از اینرو بهسازی معابر یکی از اولویتهای شهرداری است که سعی داریم این مهم در کنار اجرای سایر پروژه های عمرانی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به بهسازی خیابان دریانورد، از منشعبات خیابان بازرگانان، تصریح کرد: جدول گذاری این خیابان انجام شده است و عملیات زیرسازی و آسفالت فاز اول این خیابان نیز در دستور کاراست.

عضو شورای شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان و توزیع امکانات در سطح منطقه است، گفت:  طبق اولویت بندی و برنامه زمانبندی مهیا شده وبا تلاش همکارانمان در شهرداری منطقه دو فعالیتهای مختلفی در سطح منطقه انجام و یا در حال انجام است، که تمامی این فعالیتها، رفع نیازهای منطقه را هدف قرار داده است و این روند مستمر خواهد بود.

قائدی همچنین در بازدید از پروژه پیاده راه خیام، گفت: این پروژه یکی از پروژه های انسان محور است که در سهولت تردد شهروندان، زیباسازی منظر شهری،ایجاد نشاط اجتماعی، دسترسی راحت به نماها و بناهای تاریخی چون ارگ کریم خان زند و ارتقای معماری شهری موثر خواهد بود.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.