کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در سال 97، در شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3370
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/10
منبع : درون سازمانی

کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در سال 97، در شیراز

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد:

کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در سال 97، در شیراز

نواب قائدی در مراسم تجلیل از زحمتکشان و عوامل ایجاد ایمنی در حوزه حمل و نقل که با حضور اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک، پلیس راهور و دیگر مدیران شهری به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل برگزار شد، ضمن قدردانی از عوامل ایجاد ایمنی در سطح کلانشهر شیراز، این روز را فرصتی دانست تا به اهمیت کار این قشر از جامعه که همواره در جهت حفظ جان و سلامتی مردم تلاش می کنند، توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کلانشهر شیراز در سالی که گذشت با کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت رتبه اول کاهش تصادفات شهری و تلفات جانی در کشور را داشته است، گفت: این مهم حاصل تلاش عوامل مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک است و در این راستا شورای اسلامی شهر شیراز از هرگونه اقدامی که منجر به کاهش تلفات و تصادفات شهری شود حمایت می کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز که در کاهش تصادفات شهری و حفظ ایمنی شهروندان موثر بوده است اشاره کرد و افزود: شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، ایمن سازی 170 نقطه حادثه خیز شهری از جمله بلوارهای رحمت، شهید چمران، معالی آباد، اتحاد، خلیج فارس،جانبازان، حسینی الهاشمی، مدرس، جمهوری،دکترحسابی و... ، طراحی و اجرای پلان های ایمنی برای پروژه های عمرانی سطح شهر نظیر تقاطع شهدای کشن، تقاطع جوادیه و... ، اصلاح هندسی معابر سطح شهر، ساخت و نصب پلهای هوایی عابر پیاده، اجرای 140 کیلومتر خط کشی محوری، 1000 بلوک خط کشی عابر پیاده به منظور ایمن سازی معابر، نصب تجهیزات ترافیکی در بلوارها و معابر شهری و.... بخشی از اقدامات حوزه حمل و نقل و ترافیک بوده که در کاهش تصادفات شهری و کسب عنوان رتبه اول کاهش تصادفات شهری در کشور نقش بسزایی داشته است.

وی نقش دیگر دستگاههای ذیربط در حوزه راه، حمل و نقل و پلیس راهور را نیز در روند کاهشی تصادفات مهم قلمداد و ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از تمامی ظرفیتها خصوصا فرهنگسازی در زمینه کاهش تصادفات، شاهد روزهای بدون حوادث رانندگی باشیم

.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.