اجرای عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی در منطقه دو شهرداری شیراز
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 3603
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/4
منبع : درون سازمانی

اجرای عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی در منطقه دو شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک خبر داد:

اجرای عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی در منطقه دو شهرداری شیراز

عضو شورای  شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو از اجرای عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی در نقاطی از منطقه دو شهرداری شیراز خبر داد

 

نواب قائدی با اعلام این خبر گفت: در ادامه عملیات لوله گذاری دفع آبهای سطحی که سال گذشته در محله های مختلف اجرا شد، طبق اولویت بندی وبه منظور تکمیل وبه نوعی ادامه پروژه لوله گذاری در محله های دیگر،  با بررسی و بازدیدهای میدانی از منطقه دوشهرداری، نقاط در معرض آب گرفتگی در سطح منطقه شناسایی، که به زودی عملیات اجرای لوله گذاری دفع آبهای سطحی در این نقاط آغاز می شود.

 قائدی افزود: علاوه بر پروژه لوله گذاری آبهای سطحی، جدول گذاری و کانیوگذاری معابرفرعی نظیر کوچه های برخی از نقاط منطقه نیز در دستور کار است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، عملیات لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی را یکی از برنامه های اساسی این شهرداری اعلام کرد و افزود: هدف از اجرای این پروژه جمع آوری،هدایت و دفع آبهای سطحی، حفظ بهداشت محیط زیست ، رفاه و آسایش شهروندان و توسعه زیرساختهای شهری است.

وی تصریح کرد: خیابانهای وصال جنوبی، مشیر شرقی، گلکوب، شهرک بهار و... از جمله نقاطی هستند که به زودی عملیات لوله گذاری در این نقاط اجرایی می شود.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای شهر شیراز، با بیان اینکه پروژه هدایت و دفع آبهای سطحی در بعضی نقاط دیگر این منطقه نیز اجرا خواهد شد، افزود: خیابان محراب از جمله خیابانهایی است که سال گذشته چندین مرتبه مورد بازدید قرار گرفت و در حال حاضر بحث آبهای سطحی این خیابان در دست بررسی و طراحی است و بنا داریم 3 کیلومتر از محله محراب که در اولویت اجرای این طرح است، اجرای عملیات لوله گذاری آبهای سطحی صورت گیرد.

قائدی ادامه داد: با توجه به اهمیت بلوار تشریفاتی مدرس به عنوان یکی از محورهای مهم و پرتردد شهر شیراز، طرح بهسازی کانال آبهای سطحی این محور به طول 3 کیلومتر نیز در دستور کار است.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به لوله گذاری دفع آبهای سطحی بلوار سیبویه، این منطقه از شهر را نیز از جمله نقاط مهم کلانشهر شیراز برشمرد و افزود: طرح لوله گذاری بلوار سیبویه یعنی حد فاصل دروازه کازرون تا بلوار مدرس به طول تقریبی 4 و نیم کیلومتر مهیا برای اجراست وبه زودی این طرح نیز از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری شیراز، اجرایی می شود.

ناظر شورای شهر در شهرداری منطقه دو در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به اینکه  پروژه های عمرانی شهری مختلفی که حاصل تلاش پرسنل شهرداری منطقه دو است در محدوده این شهرداری در حال اجرا می باشند، گفت: غالب این پروژه ها مربوط به توسعه و ساماندهی فضای سبز، هدایت و دفع آبهای سطحی، پیاده رو سازی و همسان سازی معابر، روکش آسفالت، فضاهای تفریحی و ورزشی، کانیوگذاری و جدول گذاری، اصلاح هندسی و... می باشند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.