روند خدمات رسانی به نقاط سیل زده شیراز، با جدیت هرچه تمام ادامه دارد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
پنج شنبه 15 فروردین 1398
    
تعداد بازدید: 3175
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/1/15
منبع : درون سازمانی

روند خدمات رسانی به نقاط سیل زده شیراز، با جدیت هرچه تمام ادامه دارد

دکتر قائدی سخنگوی شورای اسلامی شهر شیرازعنوان کرد :

روند خدمات رسانی به نقاط سیل زده شیراز، با جدیت هرچه تمام ادامه دارد

دکترقائدی سخنگوی شورای شهر شیراز در ادامه حضور و بازدیدهای خود از نقاط سیل زده شیراز، بار دیگر در شهرک سعدی حضور یافت و ضمن گفتگو با مردم این شهرک و نیروهای خدمات رسان شهرداری، در جریان روند خدمات رسانی و نیازهای مردم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز«نواب قائدی» در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه خدمات رسانی به شهروندان و نقاط سیل زده، با جدیت هرچه تمام در حال انجام است، گفت: تمام تلاشمان بر این است که آرامش و امنیت را به این نقاط برگردانیم.

سخنگوی شورای شهر شیراز با تاکید بر حضور شورای شهر و شهرداری در کنار مردم تا پایان عملیات امداد رسانی، خاطر نشان کرد: همزمان با وقوع حادثه، شورای شهر و شهرداری با تمام امکانات خود در کنار مردم بوده ودر این راستا همه مناطق شهرداری با بسیج کلیه نیروهای اجرایی و امکانات مورد نیاز، سعی دارند مشکلات ناشی از سیل را برطرف و روال عادی در نقاط سیل زده حاکم کنند.

قائدی ضمن تمجید از همکاری خوب سایر نهادها ازجمله بسیج،سپاه پاسداران، ارتش، هلال احمر، نیروهای خود جوش مردمی و... با اشاره به تلاش بی وقفه شهرداری در رفع مشکلات و پاکسازی محورهای منتهی به نقاط سیل زده، گفت: بحمدالله بسیاری از مشکلات ناشی از وقوع سیل کاهش یافته و روند کمک رسانی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور اکیپ های مختلف شهرداری در محلهای وقوع سیل، افزود: علاوه بر اکیپهای خدمات رسان، ماشین آلاتی نظیر جرثقیل، لودر، گریدر، بیل زنجیری، باب کت و کمپرسی مربوط به شهرداری نیز، در محلهای حادثه دیده مستقر و مشغول خدمات رسانی هستند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک در پایان سخنان خود گفت: تعامل و همکاری خوب مردم فهیم شهر شیراز با شهرداری و سایر نهادهای خدمات رسان قابل تقدیر است و مردم عزیز شیراز اطمینان داشته باشند هم شورای شهر و هم شهرداری به عنوان خادمان آنان با تمام وجود در خدمت آنها خواهند بود و در جهت ایجاد آرامش خاطر شهروندان و رفع مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.