تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی، فراهم شده است
نویسنده خبر : مدیر سایت    
دوشنبه 5 فروردین 1398
    
تعداد بازدید: 3280
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/1/5

تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی، فراهم شده است

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک:

تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی، فراهم شده است

به منظور بررسی چگونگی ارائه خدمات و همچنین فعالیتهایی که در پایانه مسافربری شهید کاراندیش به منظور استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفته، دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز از بخشهای مختلف این پایانه بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور مهندس حسن شاهی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر و دیگر مسئولین همراه بود، نواب قائدی بابیان اینکه تمهیدات و برنامه ریزیهای لازم برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم شده است، گفت: با لحاظ تدابیر لازم، سعی شده است فضای خوبی در پایانه های مسافربری شیراز مهیا شود تا به نحوی جلب رضایت مسافران نوروزی فراهم شود.

وی پایانه های مسافر بری را به عنوان جایگاه و نماد فرهنگی در شهر دانست و خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان بر این است به بهترین نحو ممکن به میهمانان نوروزی خدمات رسانی شود چراکه تکریم مسافران، استقبال خوب و خدمات دهی مناسب به آنها باعث ارتقای جایگاه و وجهه فرهنگی کلانشهر شیراز وهمچنین جذب هرچه بیشتر گردشگر می شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیرازبا اذعان به اینکه بسیاری از مسافران از طریق پایانه مسافربری شهید کاراندیش وارد شیراز می شوند، بر رسیدگی مداوم به امور مربوط به پایانه، تکریم مسافران و ایجاد امکانات رفاهی برای آنها تاکید کرد.

عضو شورای شهرشیراز با بیان اینکه ایجاد آرامش فکری و روانی برای مسافران، خاطره ای خوب از شیراز در ذهن مسافران ثبت می کند، به امکانات و اقداماتی که در این خصوص صورت گرفته اشاره کرد و گفت: ایجاد استراحتگاه مسافران، ایجاد استراحتگاه رانندگان، ارتقای زیبایی و افزایش سرانه فضای سبز محوطه پایانه، ایجاد فضای بازی کودکان، ایجاد اتاق مادر و کودک، حفظ امنیت پایانه برای آرامش خاطر مسافران، نظافت مستمر بخشهای مختلف پایانه و نظارت دقیق بر عملکرد غرفه های خدماتی، از جمله اقدامات و امکاناتی است که برای رفاه حال شهروندان و استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

نواب قائدی در پایان با اشاره به تلاش شهرداری شیراز و تمهیداتی که برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده ، ابراز امیدواری کرد خاطراتی خوش در ذهن مسافران نوروزی از حضور در شیراز به یادگار بماند.

 

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.