مردم ولی نعمتان ما هستند، خدمت صادقانه به آنان باید سرلوحه کار ما باشد
نویسنده خبر : مدیر سایت    
چهار شنبه 8 اسفند 1397
    
تعداد بازدید: 2510
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/12/8
منبع : درون سازمانی

مردم ولی نعمتان ما هستند، خدمت صادقانه به آنان باید سرلوحه کار ما باشد

دکتر قائدی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک تاکید کرد:

مردم ولی نعمتان ما هستند، خدمت صادقانه به آنان باید سرلوحه کار ما باشد

دکتر نواب قائدی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از محله های مختلف منطقه دو شهرداری شیراز، با تاکید بر پیگیری خواسته های مردم و رفع نیازهای محلات، گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت صادقانه به آنها، باید سرلوحه کار همه ما باشد.

در این بازدید میدانی که مهندس بهرامی نژاد شهردار منطقه دو، مدیران و مسئولان این شهرداری، کارشناسان کمیسیون عمران، حمل نقل وترافیک شورای شهر و یاوران شورای برخی محله ها نیز حضور داشتند، نواب قائدی با تاکید بر استمرار بازدیدهای میدانی از محله های مختلف، گفت: یکی از راهکارهای اساسی در شناسایی و رفع مشکلات محله ها حضور میدانی در سطح این محلات است که علاوه بر شناسایی نیازهای شهروندان، موجب تعامل هرچه بیشتربین مسئولان و مردم می شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تمجید از همدلی و همکاری خوبی که بین یاوران شورای اسلامی محلات و مدیران شهرداری حاکم است، عنوان کرد: قطعا نتیجه این همدلی منجر به رفع مشکلات محله ها و رفاه و آسایش مردم می شود.

وی شهرداری را یک نهاد تاثیر گذار و مهم در مدیریت شهر دانست و بیان کرد: اگر مدیران شهری و مردم ارتباطات منسجمی با یکدیگر داشته باشند، شهر در مسیر رشد و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

سخنگوی شورای شهر و ناظر شورا در شهرداری منطقه دو با اشاره به این مطلب که سعی کرده ایم درحیطه قوانین و اختیارات شهرداری به وعده های خود دربازدیدهای قبلی جامه عمل بپوشانیم، گفت: بازدیدهای میدانی از محله های مختلف در اولویت فعالیتهای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر و شهرداری بوده و در قالب یک طرح جهادی برای رفع مشکلات مردم از سوی همکارنمان، هم در کمیسیون و هم در شهرداری مربوطه به جد پیگیری می شود.

قائدی افزود: با تلاش شهرداری منطقه دو بسیاری از درخواستهای مردمی و مسائل و مشکلاتی که در بازدیدهای گذشته رویت شده بود انجام، و برخی دیگر نیز در حال انجام می باشند.

عضو شورای شهر شیراز در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد، با تلاش شبانه روزی خود و تمامی همکاران و مشارکت وهمکاری یاوران شورای اسلامی محلات بسیاری از مشکلات محله ها را شناسایی ورفع خواهیم کرد تا شهروندان، اعتلای محلات خود را شاهد باشند.

گفتنی است بازدیدهای دوره ای رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز و دیگر مسئولان از محلات، بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.