سخنراني مراسم افتتاح تقاطع غير همسطح رودكي
نویسنده خبر : مدیر سایت    
یکشنبه 25 شهریور 1397
    
تعداد بازدید: 2423
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/6/25

سخنراني در مراسم افتتاح تقاطع غير همسطح رودكي ٧/٦/٩٧

 بسمه تعالی 

حمایت از کالای یرانی

 سخنراني در مراسم افتتاح تقاطع غير همسطح رودكي ٧/٦/٩٧
با سلام خدمت همه عزیزان ، همکاران پر تلاشم در عرصه سازندگی شهر و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر . عرض تبریک هفته دولت بر شما عزیزان و خاصه نماینده عالی دولت در استان فارس ، استاندار فرهیخته آقای مهندس تبادار و سایر مدیران ، فرماندار محترم جناب آقای عالیشوندی و جناب آقای مهندس تکاورمدیر کل محترم راه و شهر سازی . عرض تبریک دارم دهه ولایت و عید ولایت عید غدیر خم خدمت حضار محترم. جای بسی خوشحالی دارد که با وجود تغییر کامل ترکیب اعضای شورای دوره پنجم و تغییرات مدیریتی که در یکسال گذشته در مدیریت شهری داشتیم و مشکلات نقدینگی که همگی بر آن واقف هستیم اما همچنان با درایت شهردار محترم و تلاش همکاران در شهرداری شاهد اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی سطح شهر شیراز هستیم . ما ظرفیت های بسیار خوبی در شهر شیراز داریم پتانسیل و ظرفیت گردشگری د رحوزه های مختلف فرهنگی مذهبی در وضعیت فعلی و برای پیشرفت شهرشیراز لازم است در پی گفتمان توسعه شهر در همه ابعاد از جمله فرهنگی عمرانی ، گردشگری باشیم . به جای گفتمان دعوایی ، سیاسی ، جناحی و ایراد گیری همه کمک کنیم شهرمان پیشرفت کند چرا که شیراز با تمام ظرفیت های بسیار خوبش سرمایه گذاران تمایل کمتری به سرمایه گذاری در شهر ما دارند در حالیکه شهرهایی چون مشهد و اصفهان استقبال خوبی از سرمایه گذاری دارند . بنده خدمت امام جمعه محترم شهر شیراز حضرت آیت اله دژکام عرض کردم که راه برون رفت از مشکلات بیکاری و همچنین توسعه شهر شیراز استفاده از پتانسیل و ظرفیت سرمایه گذاری و تسهیل شرایط سرمایه گذاری می باشد . حتی از ایشان خواهش کردم خطبه ای در خصوص سرمایه گذاری در شهر داشته باشند تا با همت یک جمعی بتوانیم راه ورود سرمایه گذاران به شهر شیراز را باز کنیم پروژه ای که بخشی از ان امروز به دست استاندار محترم افتتاح می گردد در راستای کاهش مشکلات عبور و مرور و عدم ایمنی ترافیکی در محور شریانی کمربندی اجرا گردیده است .پروژه ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم در فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان اجرا شده است که رفت و آمد شهروندان را تسهیل میکند البته امیدواریم با اجرای کامل این پروژه ، پروژه 55 متری مهدیه و تقاطع مهدیه – امیر کبیر که در دهه فجر سال 96 کلنگ زنی گردید و همچنین محور توسعه جنوب ( گلبهار) که امروز با حضور استاندار محترم کلنگ زنی شد بتوانیم در راستای توزیع بار ترافیکی محور جنوب غربی و هدایت وسایل نقلیه سنگین به کمربندی و همچنین عدالت اجتماعی گام برداریم . اهمیت این محور و چندین پروژه که نام بردم با اتصال آزاد راه شیراز – اصفهان از طریق محور حسینی الهاشمی به شهر شیراز دوچندان می شود که بایستی دسترسی ها همسطح از معابر منتهی به کمربندی یا دور برگردانهای همسطح اصلاح گردد تا شاهد تصادف های جانی و مالی در محور کمربندی نباشیم . باز در اهمیت این چهار پروژه دسترسی روستاهای جنوب شهر شیراز به استان های بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد که به دلیل شرایط اقتصادی و خشکسالی همچنان در حال افزایش جمعیت می باشند .
باز هم مثل سخنرانی ام در مراسم کلنگ زنی پروژه تقاطع مهدیه – امیر کبیر در محضر استاندار محترم استدعا دارم که اداره کل راه و شهرسازی نسبت به اجرای تعهدات خود در خصوص احداث چند تقاطع روی محور کمربندی اهتمام داشته باشند و شرکت محترم برق نیز نسبت به تکمیل روشنایی این محور اقدام نماید .
در پایان از زحمات و تلاش های شهردار محترم ، معاون محترم عمرانی و سایر همکاران در شهرداری و خاصه همکارانم در سازمان عمران تشکر و قدردانی می کنم و برای همه خدمتگزاران به میهن اسلامی آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .

و السلام عليكم و رحمه اله بركاته

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.